00:00
00:00
View Profile TheMAM

All 530 Art Reviews

179 w/ Responses

Make Woman 2. :P

How... disturbing. :P

So. Much. IMPROVEMENT! From line art to coloring especially! Ever think of going into the anime business?

bocodamondo responds:

yeah right...every second japanese has its own manga wich toei animation and shonen jump can turn into anime. and you expect them come to me? that will never happen

I've always admired your colors!

I don't really get the joke. :/

I would say below 9000 by a little bit.
They look alike, a little too alike, which makes the idea of Vegeta having a brother kinda awkward. Although he is adowable :3... I just think it's a little off.
And Nightshade? A better name would be Lerota or something. :P

bocodamondo responds:

i hope you know he is NOT MY OC.
this a commission so its the OC of someone else..called MajinVegeta1

Ok... now I seriously want to buy one of those fancy suits. :(

bocodamondo responds:

gotta loooooooooove my Red smoking <3

You completely mastered the colors, and everything else is adorable. :3

Amazing! Love the coloring and line art, and may I say the shading is brilliant!
Soooooooooooooo... what content have you encountered on the personal computer of the infamous Stamper?

Sabtastic responds:

lol! Everyone wants to know this, and I don't know why.
I didn't look around on it, so I don't know! xD

It's true! !اÙ"Ù...غرب Ø-Ù'ا دÙ^Ù"Ø© راءعة اÙ"جÙ...اÙ" :P
It's awesome to see you be who you are on the internet. It's really a dangerous place. :)

bocodamondo responds:

stupid google chrome. i couldnt read what you wrote there with arabic. the only thing i see is Ã~§ÃTM"ÃTM...Ã~ºÃ~±Ã~¨ Ã~-ÃTM'Ã~§ Ã~¯ÃTM^ÃTM"Ã~© Ã~±Ã~§Ã~¡Ã~¹Ã~© Ã~§ÃTM"Ã~¬ÃTM...Ã~§ÃTM" :P

How rude. Bite my shiny metal ass! You wanna have a bad time? English, motherf*cker, do you speak it? (tom and jerry screams)

22, Male

Ottawa, Canada

Joined on 8/2/10

Level:
12
Exp Points:
1,412 / 1,600
Exp Rank:
31,951
Vote Power:
5.39 votes
Rank:
Town Watch
Global Rank:
51,916
Blams:
16
Saves:
139
B/P Bonus:
2%
Whistle:
Normal
Trophies:
8
Medals:
1,445